01-06-2011

Hoppas alla har en bra fortsättningen på året. De har jag i alla fall. Myser hemma hela tiden med världens bästa kille. Har dock jobbat 2 dagar i rad och har sån träningsvärk från cyklingen igår, helt sjukt. Vaden plågar mig! Så de dåliga med jobb var att vi kom aldrig i väg till Asia Spa igår och inte i dag heller. Pojken och jag har vart och kollat fotboll hela dagen, trettondagars cupen. De var kul, brors lag har gått till final men vet inte hur de har gått än. De går säkert bra. Men de jag skulle komma till var att vi ska försöka komma dit imorgon, om man inte behöver boka för de har vi inte gjort än. Vi hoppas bara på de bästa och att jag verkligen inte behöver jobba.

Xoxo

Ha de bästast alla!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0