Torsdag

Bra saker
  • Singel
  • Sommarjobb fixat
  • Sommaren är på väg
  • Min söta katt
  • har världens underbaraste vänner
  • njuter av livet
  • Lycklig



Dåliga saker
  • Singel
  • Ensam
  • Blivit lat
  • förlorat en av mina bästa vänner



Det fanns inte mycket mer att säga som är negativt vilket jag trodde. Mitt liv känns fruktansvärt bra just nu!
Idag har iaf detta hänt: Gekås ringde idag och sa att jag kommer få jobba där på damavdelningen i 10 veckor! GULD! Sen cykla jag ner till stan för att luncha med mamma och ulla, det blev baguette på blå dörren, tack mamma!Sen köpte jag lite presenter, fixa glasögonen och cykla hem! Nu har jag bara kollat tv och sen hoppas jag att jag ska kunna köra ut till mormor och morfar och hälsa på! BRA DAG! :D Imon är de fredag, ska försöka komma tgill gymmet och ska kanske träffa fredrik.


WIIIIIII! saknar lilla jennie i paris!<3 Snart kommer 2 söta norska flickor hem, saknar er massa linnea och ida! <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

Saknar dig med ska du veta :) snart ses vi

PUSS <3

2010-05-30 @ 17:30:27
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Louise

ja och det bara skriker ut GULD! :D

2010-05-30 @ 18:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0