Lördag & Söndag

Lördagen
Igår hade jag en jätte trevlig dag, först fotbollsmatch där vi vann med 4-0, GULD! Sen hemma fixade jag mig för kvällen, och begav mig till Dans lägenhet där Emma skulle ha sin fördelsedagsfest. Jag och frida var tidiga, satt och prata och bara tog de lugnt innan de andra skulle komma. Sen skulle jag ju bege mig till carro så de var inte så skoj när de visade sig att alla var sena till Emma, jag blev lite stressad så de enda jag hann var att hälsa på folket som kom och se när Emma öppnade sina presenter.
Sen hoppa jag på cykeln och körde till Carro. Jag tog nog en omväg när jag valde att köra från Almersväg till Breared och 70 vägen till Carro men ändå! :D När jag kom till Carro satt alla redan och käka, så det var bara att lassa upp maten och njuta av den goda maten hon hade gjort.
Sen började festen! ;D Det var massa trevligt folk, trevliga spel och nja bra musik lite till och från:P Sen framåt 12 begav vi oss ner till krogen och stog i kö på Cheers typ en halvtimma, det var inte alls skoj....:( Det var sjukt mycket folk! Och det var inte alls skoj att bara stå och vänta men iaf när vi var inne var de skoj igen!
Dock fanns de nått som inte var lika roligt att bevittna därinne, mitt lilla ex Fredrik var där med massa tjejer. Så de kändes sjukt konsigt för de har inte ens gått en vecka och han är redan ute efter nån ny. Det gjorde mig lite deppig men nu idag har vi pratat om de och så var inte alls fallet utan de var hans kompisar som tyckte att han skulle hitta nån ny och ragga åt han. (Själv säger han att han ännu inte är redo att gå vidare.) Men iaf efter jag sett han blev de en rosa pantern, lite dansande och spelande på bordet. Jag blev gladare och desstuom vann jag 60 spänn på blackjacken så det var skitskoj! Hahha hon som jobba där var ny så kan vart de:D När krogen sen stängde gick jag, Carro och Joel och köpte kebabrulle till Carro och cola till mig och satte oss på en bänk och prata lite. Det var en väldigt lyckad kväll. Tack carro för allt, du är underbar vännen!

Söndag
Idag har dagen dock varit väldigt lugn, vakna vid 12 gick upp och åt en halv macka och ltie mjölk! MJÖLK ÄR GRYMT GOTT!<3 Sen ringde jag Fredrik för att prata med han om igår och lite hur de är med oss. Han förklara sig för igår om tjejorna som han då inte stötte på mm. Nu känns de bra mellan oss nu men var riktigt sur på han igår för jag kände mig sjukt sårad av att han redan hade kommit över mig men visade sig att det inte var så. Han är inte redo för att träffa mig än eftersom han tror att det blir konstigt eftersom ingen av oss har kommit över den andra. Det är inte särskillt lätt för nu är man ensam, jag har inte nån där som alltid ställer upp. Självklart har man vännerna men de är inte samma sak. Vi har pratat mycket nu och ska snart träffas och försöka börja våran vänskap. Jag tror faktiskt att de ska kunna gå.
Iaf efter vi pratat följde jag med mamma och pappa på fotboll, bror spelade. Det var la skoj men de vann inte så de var mindre skoj. Sen gick vi hem och jag fick besök av underbara vännen coffe! <3 Nu sitter vi bara och tittar på tv, jag är lite trött idag så det är bara skönt:)
Så tillslut blev de en väldigt lyckad helg, tack alla som gjorde den de!


Grattiis till söta Emma Pettsson med som fyller 20 idag, hoppas denna flicka har haft en underbar dag! Älskar dej vännen!

Kan bara säga att allt börjar bli bättre med tiden! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0