:)

Nu känns allt mycket bättre. det är jobbigt att inse att jag är ensam nuförtiden men det är bra med mig ändå. livet går vidare och jag lever livet! men måste säga att dessa 3 åren med fredrik har varit underbara, han gav mig mycket lycka och kärlek. Men är bra att vi gått skilda vägar, det var dax. men tack hjärtat för vad jag har fått uppleva på de 3 åren. jag är så otrligt glad att jag gick träffa dig och vara med dej! jag älskade dej och lär göra de för allt du har gjort för mig! tack fredrik! Jag hoppas att vi ska kunna vara vänner i framtiden, men de är inte många som kan, men kasnke vi:) jag hoppas de för du är en underbar människa! :D<3


Liver leker nu! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0