Sista i Phiphi

Soendag 7 mars
Idag tog vi sovmorgon till 10, aat sedan frukost och gick till stranden haer nere pga min mage. Daer laag vi och myste i skuggan tils vi koepte oss lite vatten, vaetsersaettning och gick hem. Daa ringde jag tilll den soete pojkvaennen<3 Och jennie pratade med michael. Sen gick vi ut och aat pepparstek, den var god. Dock saa bestaellde vi well done men naer jennie fick sin var det helt blodig typ saa hon fick skicka in den till koetet igen. Min var helt okej, lite rosa men okej. Sen gick till reggeabaren foer att kolla paa boxning men den hade inte boerjat. Sa vi tog oss varsin dricka som hette orgasm, god, plus att den hade passande glas till. Vi traeffade paa herry och de andra engelsmaennen. Sedan gick vi hem en runda foer att gaa paa toa foer ofta har resutanger inget papper. Men sen naer vi var tillbaka boerjade nastan boxningen. SEdan staellde jennie upp idag, hon boxades med en annan svensk som var lite laengre aen hon sa jennie fick ta en massa slag paa huvudet. Men soeta Jennie vann inte, men hon kaempade som bara den! Efter det drog vi oss till stranden och boerjade dansa lite men strax efter saa boerjade min mage koera. Saa jag satte mig vid havet och njoet av musiken. Sen ringde jag min underbara pojkvaen igen, han aer soetast! Sen vid vattnet saa saag jag aven naatt vaeldigt fint naer vaagorna kom, det var smaa blaa saker, jaettevackert! Fick sedan resa paa att det var neonfiskar. SEn var det inget mer paa den dagen.

Maandag 8 Mars
Idag har vi egentligen inte gjort saa mycket, vi aat frukost, var paa stranden och aat lite, sen boerjade min mage igen. Naer sedan den lugnat ner sig gick vi hem laemnade saker och boerjade gaa upp till view point. Foest trodde vi att vi var uppe men jag kaende inte riktigt igen mig, men sen visade det sig att det var laengre upp saa det vara bara att fortsaetta. Naer vi kom upp var det grymt fint. Det aer oever phiphi och man kan bara njuta av synen. Sen gick vi ner igen, bestaellde resa till lanta tills imonm fixade oss och gick ut foer mat. Nar vi aetit klart gick vi till apoteket foer att fixa medicin till min mage och fick en 3 dagars kur. Koepte aeven kokoslotion. :)
Hoppas alla har det GULD foer det har vi! :)<3

Jennie :)

Louise aelskar fredrik otroligt mycket <3

Kommentarer
Postat av: Michael Heland

Låter fett roligt och trevligt :) och hoppas de gick bra för dig jennie och hoppas att din mage blir bra louise :)

2010-03-08 @ 18:40:00
Postat av: Kate

Åh, fin blogg! :) Kolla gärna in min och tyck till!

2010-03-08 @ 18:50:27
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: maltabloggen

Anmäl dig till veckans blogg. Vinnaren får länkning till sin blogg i en vecka :) Man får anmäla sig flera gånger om man vill ha större chans att vinna :)

2010-03-08 @ 18:52:31
URL: http://atmalta.blogg.se/
Postat av: WHERE THE SUN GOES DOWN

Önskar dig en trevlig kväll :)

MVH AMPELOS



www.ampelos.blogg.se

2010-03-08 @ 19:10:51
URL: http://ampelos.blogg.se/
Postat av: jonnakronlid

jätte fin blogg du har, =)

2010-03-08 @ 19:18:27
URL: http://jonnakronliid.blogg.se/
Postat av: Cecilie - Bloggvärldens mest musikfyllda blogg

Åh låter ju superhärligt! :D

2010-03-08 @ 19:35:03
URL: http://ceciliesjostrand.blogg.se/
Postat av: Annika

Hoppas att magkuren gör nytta så att magen blir bra. Synd att du inte vann Jennie o hoppas du inte är helt blåslagen. Kohlanta, det är väl där de där farliga maneterna finns? Akta er för dom!

Många Kramar

2010-03-08 @ 19:38:23
Postat av: Nicole

guud va nice, vart är ni någonstans? :)



har frågestund på bloggen fråga gärna <3

2010-03-08 @ 19:47:28
URL: http://nichpich.blogg.se/
Postat av: Gunilla Hjalmarsson

Hej,

Vad roligt att läsa din blogg

Förstår att ni har det jättegott

Ser framemot att läsa mer

Många kramar till dig o Jennie

2010-03-09 @ 20:50:32
Postat av: Louise

Michael: jaa det aer det, joda den aer mycket baettre nu! :) Kram



KAte: tackar!



WHERE THE SUN GOES DOWN:tack!



jonnakronlid: tacktakc! :)



Annika: nejdae det aer bra med henne. Joo vi badar inte i havet :)



Nicole: lanta nu!



Gunilla : hej, tack! det har vi verkligen. kramar till dej med!

2010-03-10 @ 14:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0