nu är vi i koh phangan

28 mars
Idag gick vi upp halv 7 för att vi skulle väcka en kille som skulle ut och dyka så när vi hade gjort det kunde vi inte somna om utan vi läste lite och packade sedan. Vi tog sedan frukost på vårt mysiga ställe och checkade sedan ut. Sen satte vi oss och vänta på bussen som skulle ta oss till båten till koh phangan. Han som var betällt hos var fett söt. Han hjälpte oss med väskorna och följde med oss till bussen som kom på huvudgatan. SÖT! När vi sedan satte oss på båten satte vi oss därinne där det inte fanns någon ac så efter ca 15 min mådde både jag och jennie skitdåliga. Så vi gick upp til friska luften och jag mådde genast bättre men inte jennie. Och när vi suttit där i 20min kanske så började de spöregna och de flesta gick in men inte jag och jennie vi njöt av friska luften, så gjorde några andra också. Men efter ett tag slutade de och vi satt däruppe och mådde haldanna resen av vägen. Resan skulle ta ca 2 timmar men den tog ca3. Sen när vi kom av båten stog det massor av taxifolk och fråga vart vi skulle nånstans, vi var trötta men tog sedan en tasi till ett ställe vi trodde vi bra men när vi kom dit så var det hål och grejor i taken så nej! man vågar inte chansa när det kan regna in! Så tillslut tog vi hotellet bredvid där fick en jättestor stuga typ för 800b. Skit fint! Direkt efter vi lämnat väskorna tog vi lunch på hotellet och sen gick in och la oss, tuppluren blev hela 2,5timmar! Sen var det bara ut och leta mat och vi satte oss på en sportbar där de hade 20% rea för ladies. Maten var god, hamburgare blev de, och innan vi skulle gå gick vi gratis alkoläsk så det blev lite dricks till dom sen. Sen letade vi efter centum som vi läste sedan att det var 4 km till, ganska långt i värmen. Där blev det bara småsaker köpta sen gick cio hela vägen hem igen!
ps. Jag och söta fredrik har varit tillsammans i 2 år och 11 månader idag! Älskar dej massa! (L)

29mars
Idag gick vi upp 9 för att käka frukost och sen gå ner till stranbden vid hotellet. Den var helt okej, inte den finaste men sanden var inte så varm så det var skönt! Så vi la oss och stekte i solen där ett tag och läste och så. Sen blev det lite lunch och ner på stranden igen. Sen när vi skulle ta sista badet så trampade jag på nått vasst, sten, eller glas elelr nått så det började blöda, så jennie gick springa till rummet och hämta papper, plåster och vatten medan jag fixade lite med såret. Sen rengjordes det innan jag plåstrade om det, det var iaf inte så farligt sen så nu öär det bra! Sen fixade vi oss och gick ut för att sätta oss här!! Puss på er!


Jennie har nu läst igenom sina 15 sidor om resan till paris och är taggad!
Louise tycker om sin saknade pojkvän, längtar efter dej!


Kommentarer
Postat av: Michael Heland

Grattis :) och inte bra med foten :(

Och jag vill veta om paris :D



Ha det bäst och var försiktiga i fullmånen :) finns massa varulvar :o

2010-03-29 @ 18:04:05
Postat av: Ljunggrens på Ymergatan

Längtar efter er! Var rädda om er.

Många kramar!

2010-03-30 @ 21:36:21
Postat av: Louise

Michael: jo men foten blir nog bättre snart! Det får du fråga jennie om jag vet inte ett skit!



Ymergatan: Detsamma! det ska vi!



kramkram

2010-03-31 @ 13:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0