Nu ar det Jennie har! :)

13 mars - Grattis Mamma!
Idag aat vi frukost i princip sjaelva, men sjukt god var buffen aeven idag! sen packade vi vaara saker och checkade ut, sen foerdrev vi tiden till 14 vid poolen och at lunch. Tyvarr va baten aven en halvtimme seg (thailandskt tid +15min minst) Speedboaten tog lite mer an 2 timmar till Koh Lipeh. Forst hade vi lite svart att hitta rum, det mesta var fullt, forutom en bungalow for 400 Baht, men dar var toan utomhus. Tillslut hittade vi en bungalow for 950 B inkl frukost, men va inte specellt fin for det priset, sa pa kvallen kollade vi lite mer. Innan dess hann vi dock med ett kvallsdopp i det underbara vattnet och hann ringa min sota mamm som fyllde ar :) Sen at vi mat pa stranden, kollade hotell (hittade ett for 5400 Baht per natt, men det var varldens lyx med spa o allt) Sen gick vi och la oss i varan mysig bungalow :P

14 mars
I dag gick vi upp extra tidigt for att kolla in ett hotell som hade flera ledig bungalows i manga olika prisklasser, vi hittade en helt okej for 600 Baht, mkt frachare an det forra iaf! Sa vi checkade ut och bytte med en gang! :) Sen var det stranden som gallde! Stranden ar helt underbar! Vit och len som mjol och vattnet kristallklart! Vi snorklade aven en del och sag massa nemo-fiskar! :) Efter stranden gick vi hm och vilade ett tag och sen gick vi och at :) Jag fick en jattestark matratt sa fick bestalla in extra vatten! Men jag fick ner allt iaf, sa lite stolt ar jag allt! :) Sn satte vi oss vid datorerna sen far vi se vadvi gor! :)

Louise tycker om sin pojkvan, han ar ratt sot

Jennie halsar fortfarande, sa hon borjar bli lite dragen ;P

Kommentarer
Postat av: Michael Heland

:D jag vill ha en emo fisk och massa lyx :D

2010-03-15 @ 06:01:52
Postat av: Gunilla Hjalmarsson

Hej mina söta vänner,

Det är så roligt att höra ifrån erSnart är köket färdigt börjar bli en aning tjatigt

Ha det fortsatt gott

Älskar dig Jennie

Kramar från din

"knasiga mormor"

2010-03-15 @ 19:02:13
Postat av: Ljunggrens på Ymergatan

Så härligt det låter! Kan du inte ta med lite sand hem så vi får se?

Tack för alla grattis igen! Puss o kram

Mamma

2010-03-15 @ 19:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0