Hej :)

Fredag 5 mars
Idfag foersoekte vi ringa och gratta coffe och det gick lite daaligt som med putte, fast coffe svara i soemnen. Vi tog oss med lontail till long baech, daer snorkladfe vi ut till ett rev och saag massa fiskar och aeven hajar, 3 stycken. Nar vi kom tillbka till rummet fixade vi oss och gick ut foer massage. Vi tog fotmassage och manikyr, fotmassagen var underbar men manikyren var inget att ha. Sen koepte jennie sig ett par flippflopp och sen paa vaegen hem gick vi foebi en reagge bar daer de hade boxning, och tro det eller ej men jag taelde upp, jag mot en engelskt lite full tjej. JAG AEGDE! Jag hade publiken med mej och vann till sist efter 3 ronder. HAHa jennie har filmat saa ni faar se senare. Som pris fick m,an en bucket men det var typ inget att ha aendaa. Sen kom vi tillbka till rummet och eftersom vi hade 2 doeda mobiler och skulle upp tidigt foer att ut paa tur fraagade vi naarra svenskar som kunde vaecka oss imon. De kunde de.

Lordag 6 mars
Vi blev som sagt vaeckta av svenskarna halv 7 och sedan laag vi och halvsov en stund. SEn akte vi runt till sharkpoint, men har ju redan sett dom. Och sen runt paa olika staellen bla maya bay och monkey beach. sen nar vi var framme igen la vi oss paa stranden och vila innan vi gick hem och gjorde inget. Snart ska vi ata saa faar vi se sen. Min mage maar inte saa bra saa det aer inte alls skoj.

Puss paa allllaa!

Jennie halsar

Louise saknar fredrik! <3

Kommentarer
Postat av: Linnea

ni verkar ha det underbart. Var rädda om er och hoppas din mage blir bättre. Puss vännen <3

2010-03-06 @ 17:17:02
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hejsan!

Köp koltabletter om du är lös i magen och om du har kramper gå till pharmacy och förklara åkomman så får du pencillin. Det är många som blir magsjuka på Phi Phi:-(( Ni verkar fortfarande ha det toppen vi vill vara hos er! Faster och farfar är här dem hälsar till er.

2010-03-06 @ 17:43:15
Postat av: Louise

Linnea: Det har vi, hur har ni det, hinner typ inte lasa era bloggar:( PUSSS <#



Mamma: Nu aer det gjort! Joo jag vet, men det kanns lite battre da och da. Vi faer se. Haelsa tillbaka. Aelskar er! <3

2010-03-08 @ 14:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0