Hej igen, louise som skriver igen! <3

Tisdag 2 mars
Idag blev det en stressig morgon och frukost som vanligt. Vi skulle ju aaka till phiphi. Vi hann knappt faa ner frukosten, vi sprang till dar bussen skulle haemta oss men fick ju sedan sta och vanta for dom ar aldrig i tid. Dom koerde oss till krabi foer att aaka baaten till phiphi. Den tog ca: 2 timmar, men vi underhaalde oss med att laesa och lyssna paa musik. Naer vi vael var framme saa stog det massa hotellpersonal och visade sina hotell. Vi staelde oss vid en som hade alla olika hotell och foeljde med honom foer att titta mer paa ett hotell. Vi valde ett hotell, Up hill foer 800b natten med endast flaekt. Det var ett par trappor upp till  rummet, ligger lite i utkanten, naestan dae vi bodde sist. Naer vi dumpat av vaeskorna gick vi ner till stranden en stund som laag 5 min ifraan. SEn gick vi hem och la oss och laeste bok och klyssna musik. Vi vaknade sedan upp vid 7, fixade oss och gick ut., vi aat paa en liten resturang, garlic 1992 hette den. Sedan satte vi oss vid ett intrenetcafe och jag prata med den baesta killen paa jorden. Och jennie skrev i min blogg som ni har sett. Det kostade oss 2b per min, annars brukar det kosta 1 b per min.

Onsdag 3 mars
Idag gick vi upp 10 och gick ner och aat frukost, gott var det. Sen gick vi ner till stranden och la oss bekvaemt paa naagra smaa halvliggade saker. Daer laag vi ett bra tag innan vi gick till hamnen och hoerde vad det kostade att aaka till longbeach. Foer det kostade ganska mycket mer tror vi fraan den "vanliga" stranden. 100b skulle det iaf kosta. Sen kollade Jennie lite paa bikini men hon hitta ingen. Sen la vi oss och raakde somna till 7 saa vi fixade oss och gav oss ut och kaeka. Vi tog oss varsin rosapantern till maten foer det skulle bli fest ikvaell. Dom goer saa sjukt starka drycker haer saa det knappt aer saa gott. Men den var iaf god. Sen gick vi ner till stranden foer att boerja festandet, det blev dock inte alls mycket, vi tog oss varsin bucket foer 500b foer 2. Vodka redbull, men den var saa sjukt stark att den absolut inte var god. Saa medan Jennie pratade med en konstig svenska satte jag mig ner vid kanten och haelde ut lite av min dricka, men andra ord den gick fan inte als att dricka. Sen invidge vi dansgolvet och snart boerjade 2 israeliska 26 aariga killar dansa med oss. Den ene hette joschua och den andra michael. Domn var sa jaevla roliga och bjoed paa sig sjaelva som bara den. Han joschua var helt galen och hans dansstil var det roligaste vi sett. Dessa tvaa killar fick oss att hoppa igenom eldringaen som var riktigt skoj och lite varmt. SEdan bytte aevan jag och joschua klader saa han gick runt i min klaenning medan jag hans troeja och kortbyxor. HAha alla ville ta kort paa han. Det var saa jaevla skoj saa ni fattar inte. SEn fick de even oss att bada mitt i moerkret, det var riktigt skoent. Jennie fick aeven lite pussar av Michael men jag sa tydligt att jag redan hade pojkvaen saa det saa. Dansen fortsatte tills vi tyckte attt dom blev lite foer paa saa vi sa att vi skulle gaa hem. Men jennie hittade inte sina skor, hon hitta en saa hon slaengde den. Saa nya skor foer henne aer det som gaeller. Sen aat vi en pannkaka och gick hem och sov.

Torsdag 4 mars
Imorse foersoekte vi ringa putte och vaecka han och saega grattis men han vaegrade svara. Sa vi tog oss en frukost och tog lontailbaat till longbeach och var daer hela dagen. Det var fins men imon ska vi aaka dit igen foer att snorkla och kanske se hajar. Nar vi kom tillbka hit saa traeffade vi naarra engelskmaen som ville ha hjaelp mmed att hitta ett hotell. Saa dom fick foelja med oss till vaarat foer att se om det fanns naagot, vi vet dock inte om de fick det aen. Nu sitter vi haer och ska dra oss ut och aeta. Det ska bli gott. Ha det saa bra.

Ha det underbart i sverige.

Jennie haelsar till alla i sverige. <3

Louise Aelskar och saknar sin pojkvaen<3


Kommentarer
Postat av: halmstad

hälsningar från oss alla

2010-03-14 @ 21:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0