Hej fran koh lanta

Maandag 8 mars
Idag har vi inte gjort saa mycket, frukost, stranden , macka paa stranden. Min mage har koert lite idag med!  Sen lugnade den ner sig och vi gick hem laemnade av saker och boerjade vandra upp till view point. Foerst trodde vi att vi kommit fram men jag kaende inte igen mig, hade foer mig att vi gick igenom skog det var daa vi kom paa att vi var bara paa foerst saa det var bara att boerja vandra hoegre. Det aer verkligen en jaettefin utsikt oever phiphi, helt otroligt. Vi satt daer en stund och tog oss varsi n glass, gott! sen gick vi ner foer de 1000 steger,( kanske inte riktigt saa manga) Det var iaf en grymt svettig  vandring. sen var det da x att fixa oss och gaa ut foer mat.  Vi tog en runda paa apoteket och skaffade medicin till min mage och sen satt vi vid dator.

Tisdag 9 mars
Idag var min mobil knaepp, den ville inte ringa men som tur var saa vaknade sjaelv vid 9. Vi gick ner till pp casita och tog oss frukostbuffen daer. GOTT! Sen aekte vi baat till koh lanta ca 1 till 2 timmar. SEn aakte vi till blue andaman foer att  fixa boende. Vi tog en bungalow. Saa himla som det aer, den aer gjord av halm typ, saa vi har lufthaal oeverallt, vi  har haal i golvet mellan plankorna. det aer aeven stoerre haal i taket, plus att oever saengen har vi myggnaet. Sen gick vi ner till stranden men den var inget att ha saa vi la oss vid pooolen, i den och laeste.  SEn hem fixa oss och tog tuktuk till centrum. Vi aat och shoppade, jag koepte 2 tjoejor.  sen tog vi tuktuk hem. Naer vi skulle sova sen laag vi och laeste bok och daa hoerde vi kontiga ljud, det var flaemtande och stoen. HAHA bungalowna aer inte ljudisolerat alls saa i den bredvid hade ett par sex, och vi kan saega att vi hoerde  hur det mesta gick till daerinne, haha som vi knaeckte oss.

Onsdag 10 mars
Idag la vi oss vid poolen och laeste och moes. Sen har vi inte gjort saa mycket, fixade oss och atir och nu siotter vi haer. Hoppas alla har det bra.

Jennie halsar till alla daer hemma.

Louise taenker paa sin pojkvaen hela tiden, han ar soetast! <3

Kommentarer
Postat av: Tomas

Låter som ni ska byta boende eller dra vidare. Kul att följa er resa. Tänk på att ta ut pengar om ni åker till öarna söderut, oftast ingen ATM. Bada o sola lite för mig med, längtar tillbaka. Snön ligger fortfarande kvar hemma, runt noll grader. Ha det så gott.

2010-03-10 @ 17:58:20
Postat av: Ljunggrens på Ymergatan

Ja ibland hör man mer än vad man önskar. Var rädda om er och ha det bäst!

Många kramar

2010-03-10 @ 20:39:38
Postat av: Michael Heland

Jag vill med ha fin utsikt :(

Och man ska inte ligga och tjuvlyssna på andra :o Fyyyy på er :o

2010-03-10 @ 21:00:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0