Hallå eller:)

Åhh innan jag börjar så kom jag på att jag glömde skrvia att der regna här igår! :S Helt sjukt var det, vi trodde det var ett skämt men det regnade verkligen, det vara inte så länge men det kom en bra skur ändå, men därefter kom solen fram igen så det var inte så farligt.

19 mars
Idag har vi inte gjort mycket, vi valde att sova länge eftersom vi inte hade nått speciellt att göra, vi sov till halv 11. Eftersom det inte fanns någon strand att sola på var det shoppingdag för oss dag. Först letade vi dock frukostställe och det tog lite tid, det finns inte så manga resturanger här utan mer gatukök med thaimat. MEn tillslut hitta vi ett litet ställe där det blev flingor och mackor. Sen gick vi till donken och tog caffe jag kallt och jennie varmt. gott var det. SEn gick vi runt och runt i staden. Jag shoppade mycket och jennie sådär, efter ett tag gick vi på thaimassage, hårt var det och jag tyckte att det kittlades lite på vissa stället och ibland mycket ont typ. Men jag hade grymt ont i ryggen så det var helt underbart att få bort det. Det var sjuke bra efteråt så det var helt klart värt det. SEn shoppade lite till och när vi blev hugriga fick vi leta som bara den för att hitta nånstans att åta och det gick förjävla dåligt så vi tog oss arsin meny på donken, helt okej var det. Då hade vi ju vandrat runt i stan i nästan 6 timmar så då tyckte vi att det var dax att gå till rummet för att ta en powernap så det blev de i 1,5 timmar kanske, sen iväg ut igen. Vi käkade på ett litet ställe där de inte pratade så bra engelska men det största problemet där var att vattnet vi fick där smakade som vattnet i kranen och vi blev lite misstänksamma. Så vi frågade och de sa att det var kranvatten tror vi :s vi fick tillslut iaf flaskvatten så det var bra. Sen blev det liten runda till innan vi satte oss här.

Ha det bra

Jennie älskar massagen! (L)
Louise puss på dej underbar Fredrik(L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0