Veckan

Måndag
Idag var de studenten! Jag blir fruktansvärt avis på alla som tar den, vill ta den igen för de är fan den bästa dagen i sitt liv typ. Underbar är den! Iaf så gjorde jag egentligen inte så mycket, började dagen men att åka till stan för att köpa rosor som jag skulle ge bort. När jag var hemma igen slog jag in dom i plast och fixa grattis till studenten kortet från mig.
Efter de ringde Emma p. vi skulle gå ner till drottningblankas student som startade 1 timma innan ps. Vi gav och kramar till Lovisa och Erica som gick där. Sen var de bara cykla upp till Sparbankshallen och vänta på att alla skulle springa ut. De var så sjukt mycket folk! Man kunde typ inte gå nånstans! Jag hade 2 måsten som jag skulle till, Emma A och Emmie!! Så när jag gett dom gav jag till de jag hittade. De var lite svårt, Emma tog sån tid på sig och sedan höll jag på att missa Emmie. Men jag lyckades. De sista roserna blev till folk som redan hoppat på flaket.
Efter att alla hoppat på flaken och skulle åka cykllade jag och Emma p ner till stan för att ställa oss och titta på de fulla studenterna. De var sjukt skoj att se. Dock fanns de vissa flak som inte alls var roliga. Typ ingen musik och bara stog och tittade. Medan de fanns andra som hoppade så jävligt att man trodde flaket skulle gå sönder. Men de är ju så de ska vara. Blev sjukt sugen på att var med dom!
När dom åkt 2 varv åkte vi hem igen. Vid 6 körde jag mig och Marcuz till moster för äta studentmiddag. Både Emmie och Linus hade sin studentmiddag där så var ganska mycket folk. Jag kände mig lite elak, heja lite och hoppade på maten typ först men var så sjukt hungrig. Efter nån timma åkte jag ut till Tvååker till Emmas student. Där blev de god tårta och mys. Hon öppna lite presenter mm. Sen var de bara att köra till Emmie igen och tillbringade resten av kvällen där.

Tisdag
Skolavslutningsdagen, tanken var att jag skulle upp för att kolla Tobias, min mista kusin på 12 år i kyrkan. Men han ringde och väckte mig vid 8 och sa att de snart skulle börja så jag orkade verkligen inte så blev inte så, den skulle egentligen börjat 10 men moster hade lite fel info. Iaf sen gick jag upp och träffade släkten vid 1 för att äta lunch. Kan säga att den lunchen var svår att komma till. För först visste vi inte vilka som skulle med, sen ville Emmie och Linus med så när vi redan var på väg hämtade vi dom och då säger Marcuz att han vill med och skulle komma med bussen om en kvart och då blev Lina irriterad och inte skulle hinna så lämna av henne och sen hämta Marcuz. Så de blev alltså jag, mormor, morfar, moster, Marcuz, Emmie och Linus. De blev mat på Pasasollen eller vad de heter på Getterön. Gott var de!! Sen blev de hem innan de blev fest.
Vi träffades hos Emma och Linnea först. sen iväg och kolla korpenfotboll, dom van med 6-1 tror jag. Emmas pojk och deras lag! Sen skyndade vi oss med att fixa mat och sedan satte vi oss hos mej för mat och supande. De var jag, Emma, Linnea och Ida. Sen kom även Frida h. :D Underbar kväll flickor! <3
Senare drog vi ner till stan och kolla lite Dead by April som spelade. De var la sådär, vi gick snabbt in på krogen. Var lite på Cheers och lite så. De var mest studenter men hade skoj ändå!

Onsdag
Vaknade sent och åt frulle. Gott var de. Och vädret var helt underbart så jag stack ner till stranden och sola och läste lite bok. Gott var de. Sen var de dax att åka hem och käka innan träningen. De blev goda hamburgare! Sen var de träning med springning och god träning. Fotboll är GULD! Sen var de bara hem och sova för skulle upp tidigt imon.
De som var lite tråkigt var att inatt åkte finaste Carro till Turkiet i 2 veckor! Men de går fort!

Torsdag
Vaknade halv 8 för att fixa mig och käka frulle innan jag körde ner till Halmstad till farfar och faster. Var där efter 9 för dom hade stängt av motervägen så var tvungen att ta en omväg men de gick bra ändå. De blev lite fika hos faster först och sen ner till staden för lite shopping. De blev lite linnen och kortbyxor. Sen blev de den underbar pajbuffen, GOTT!
Sen försvann faster till jobbet och jag och farfar hem till han och kolla VM. Jag sov lite under första matchen men var så sjukt trött. Andra matchen var bättre och jag blev helt inne i den, kommer inte ihåg vlka som spelade men de gör jag aldrig så! Sen vid 6 körde jag hem igen. De blev dock en runda till mormor och morfar för att fylla på spolarvätska och käka kvällsmat, lika mysigt som alltid. Sen körde jag hem och kolla lite tv vilket jag håller på med just nu.
Veckan som gått har varit kanon! De var så j-vla underbart att träffa underbara Ida och Linnea som var hemma en runda. Om 2 veckor är dom hemma för gott och de ska bli så himla skoj! Jag tror denna sommaren kommer bli den bästa sommaren någonsin! Och jag bara ÄLSKAR DE!!!!!
De som är mindre skoj dock är att jag fått nån influensa, har skitont i halsen och hostar men hoppas de g¨r över snart! :D


Louise- fantastiskt underbart!!

Kommentarer
Postat av: Nea

jag kan säga att även jag älskade att vara hemma. Detta kommer verkligen bli den bästa sommaren någonsin ;) <3

2010-06-24 @ 17:14:54
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Louise

:) JAA!!! <3

2010-06-27 @ 20:59:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0