Veckan och helgen ju!

Känner att det går inte så bra för mig här.. och när den söta Emma alzen skrev tyckte jag nog att de var dax. Har dock funderat på en annan sak, att när man läser alla andras bloggar så är dom så himla fina och så kommer man till min trligt fula, men kan inte göra nått åt de för fattar inte alls hur man gör de...:( men men det är bara att gilla läget för dom som läser.

Iaf veckan som var har varit lugn, de händer inte så mycket med livet mitt, bara går hemma på dagarna och tränar, träffas vänner till och från. Tiden går så fort, väldigt fort. Vilket egentligen är bra för känner att de är tråkigt att bara vara hemma hela tiden. V.27 börjar jag ju på gekås så längtar verkligen för jag är bara uttråkad hela tiden.
De enda lite ovanliga denna veckan var dock att jag har arbetat gratis för jysk, de börja i torsdags då dom började med sin lagerrensning. Det var skitkul, jag lovar även om jag inte fick nårra pengar, moster som är chef bjöd iaf på lunch. Så fick umgås med både henne och morfar som också jobbade lite.
Det som var lite jobbigt var att jag fick en himla massa frågor om olika saker som sängarna och de och kunde inte ett skit!!! Men de var bara att skicka kunderna vidare så de gick bra ändå. JAg märkte verkligen att de som jobbar på Jysk älskar sitt jobb och alla människorna där. Var även där i fredags också:D

Helgen som var nu var iaf väldigt bra helg, träffade coffe i fredags och tog de lugnt som de brukar vara, träffa nog också hans komisar viktor och claes, tror de var i fredags iaf. Kollade lite på deras bil som de köpt och ska göra om och kan säga att den ser fasen inte bra ut och när de väl håller på att göra om den så är dom inte så nogranna men men får la se när den är klar om den kan bli något fint.
Sen på lördagen var de fotboll som gällde, men först en runda till jysk med mamma och pappa. Moster jobba, morfar och mormor så det var typ släktkalas där ute. Alla tyckte hela tiden att vi är så himla lika jag, mamma, moster och mormor men har hört de så många gånger nu så. Vi var la där en timme innan vi tyckte de var dax att käka så släkten åkte till parasollet ute på 5vik för att käka.
Då kommer jag på att jag ska vara på östervi och hjälpa till när Gif skulle spela mot lilla träslöv så får kasta i mig maten, coffe kommer och hämtar mig för han skulle med hjälpa till lite. Så kom 10 min försent till Östervi men visade sig att de inte gjorde nått. I alla fall så fick vi ge ut programblad till alla som kom och sen kunde vi bara titta på matchen. 5-2 tror jag att de blev till gif.
Efter matchen åkte jag hem och fixade mig för kvällen, åkte sedan till Carro vid 7 och såg på när hon fixade sig. Sen bärde de av till Joel där vi befann oss mestadels av kvällen. Det blev lite fotboll, kubb, fyllespel, musik och massa skoj. Vi var massa folk, jag, Carro, Joel, David, Per, Simon, Johanna! Skit trevligt var de.
Iaf efter 11 nångång drog vi ner till krogen där vi träffa massa annat trevligt folk. Det är alltid nån man inte sett på länge som man är glad för att se. Senare kom även Coffe och Viktor in så de blev prat med dom.
Sen träffade jag även en annan trevlig Viktor som de blev lite prat med:D Sen tyckte carro att de var dax för rulle så vi gick till campino och köpte oss nårra som vi dela på. Sen gick jag, Viktor och Coffe hem åt vårt håll och dom andra åt sitt. Viktor hade ett bra tempo hem så jag och Coffe pratade massa på hemvägen. Tack vännen för att du är en sån underbar vän!<3

Tack alla andra med som gjorde kvällen till något otroligt skoj! Det görs om snart igen! :D

Söndagen blev väldigt seg, jag gick över till Viktor, Coffe och Claes på ranelid, tog en runda på 3toppar vilket var väldigt gott, sen kolla vi loppis där dom köpte nårra gardiner till nått. Sen blev de lite film på kvällen så det hände egentligen inte mycke:D


Louise- Är så sjukt glad för alla mina underbara vänner som finns för mig. Älskar er!!<3






Kommentarer
Postat av: Nea

När jag komemr hem är det vi som gör vbg osäkert ! :D <3

2010-06-07 @ 13:09:00
URL: http://lanajia.blogg.se/
Postat av: Louise

Det tycker jag hjärtat!<3

2010-06-07 @ 13:16:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0