Torsdag

Börja tro att jag har riktigt att jag har sömnproblem. Tar ju typ 2-3 timmar att somna för mig och sen sover jag knappt bra. Har varit så sjukt trött idag fast jag gick upp 12. Jag var dock lite duktig för gav mig ut och sprang en stund i småregnet. Sen blev de frulle med underbart god paprika!
Sen hände inte mycket, Coffe och Carro kom på besök och jag gjorde mat till mig och ungen i huset. Sen gick Carro hem och jag och Coffe åkte ut på landet för att lämna nått och sen kolla vi till nya Hajen. Sjukt stort och allt är helt förändrat men kan nog bli bra tillslut.
Snart ska jag sova för jag är så himla trött! Ha en bra dag alla!
Haha just de hoppas min början till nya blogg ser okej ut:D

Louise - trött som bara den!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0