Tisdag

Idag började dagen med att pappa väckte mig runt 9 då han var hemma en snabbis från jobbet och drack kaffe. När väl han hade gått så somnade jag bara om. Jag vakna själv halv 11 och begav mig ut för att gå en stund. Sen blev de lite kaffe innan morfar kom. Han hämta mig för att vi skulle iväg och käka lunch. Vi hämtade även upp lilla mamma och så kom moster med. De blev fläskfilesallad på Monark. Gott, och tackar morfar för att han bjöd, det var guld!
Efter maten körde morfar hem mig till Emma!! Vi tyckte att vi skulle fika lite så körde ner till kvantum där bara allt knäppa sig. Vi använde mitt icakort och sen kom jag på att jag inte hade med mitt betalkort så vi fick åka hem till mig och hämta de. När vi kommit till Kvantum igen så funka inte kortet så vi fick be om hjälp, då visade de sig att jag låst kortet på nått sätt så hon i kassan blev fett sur. Jäflasurkärring! Iaf fick vi hämta våra saker igen och betala men fan va arga vi blev på att hon var så tyken!
Väl hemma hos Emma igen kolla vi film, blev först "A walk to remember" (GULDFILMEN) sen körde vi och köpte gurka, morötter och dipp och såg sedan "Allt för min syster."
Underbar eftermiddag med finaste Emma Alzen!<3
Sen när jag kommit hem igen så börja sura pappa komma igång. Han klaga på de stökiga rummet och att jag inte hittat min förbannade kamera. Och sen att jag inte hämtat mina saker som fortfarande fanns hos Fredrik. Så blev sur och ringde Veronica och fråga om jag fick komma. Det fick jag.
Jag körde dit och fick fram sakerna jag skulle ha med mig och leta sjukt mycket efter min kamera men kunde fan inte hitta den så gav upp. Sen sa jag hejdå och gick till bilden. DÅ kom jag på de, jag använde kameran sist när vi var på kickoff eller nått med fotbollen och att jag slängt kameran i bagaget när batteriet dog. Och DÄR låg den så nu är jag sjukt lycklig!!!! :D Nu blir jag fotografen igen!! :D
Nu blir de bara mys resten av kvällen och imon blire gymmet med Emma!!!<3



Louise- Skitlycklig över sin funna kamera!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0