Tiden går långsamt...

De händer typ inget alls på mina dagar, försöker hitta på saker att göra men vad finns de och göra när de flesta jobbar eller är borta. Gå ner på stan eller en promenix. Har börjat gå på mycket gif ff matcher för att komma ut lite. Igår efter min fotboll kollade jag B-laget mot typ Halmia från Halmstad, fyfan va dom klagade. Jag hatar när lag gör de, är fula spelare och bara klagar. Hatar verkligen de. Kollade också lite yngre fotboll med med fotbollskompisarna.
Tror att Lilla Träslöv vann över Gif där och i B-laget vann Gif vilket var ganska skoj.
Idag undehöll jag mig iaf med att gå ner på stan kände lite för att kolla och köpa skor. Lägger upp en bild (: De blev lite mer än så, kostade mig 500kr att vara en runda på stan. De är illa!
När jag väl var hemma lagade jag mat, underbar sallad! Sen var de bara att invänta kvällen för att gå och kolla Gifs A-lag spela. 2-2 blev de, men skoj att titta på ändå.
Känner mig grymt taggad tills när jag börjar på Gekås, har aldrig varit såhär desperat av att börja jobba.

Louise-Dissad :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0