Söndag-Bal

Söndagen började lunch och jag städade efter igår. Det var mycket som var tvungen att ta bort och fixa men helt klart värt de!
Sen var de bara vänta tills jag skulle gå och kolla på balen. Jag träffa mormor och morfar nere i stan för att se den med dom och ta lite kort. Sjukt mycket folk var de i stan. De var jättemånga som gick balen, typ 600! alla var jättefina och massa man kände igen. Alla var så fina, särskillt min lilla kusin Emmie Eklund och Linus. Söta var dom ihop! Jag tyckte även att de var lite mer variation än förra året då jag gick. Men jag vet inte. De var iaf första gången jag såg på balen, brukar alltid hamna en match då, men denna gången började matchen inte förän efter balen.
Jag tog lite kort på balenfolket och träffa Carro innan vi cyklade till samlingen. Vi spelade mot de som ligger 2 i serien och VINST blev de med! 6-0!! SJukt bra jobbat alla tjejor!!
Jag orkar inte skriva mer nu. Skriver om hur STUDENTEN var imon! Den var skoj iaf!


Louise- trött! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0