Onsdag

Idag skulle jag och Emma vart på gymmet men blev inte så för hon hade skytt hela natten, stackare!<3 Iallafall så valde jag att gå upp lite senare men blev istället väckt 10 av knackande på dörren. De var Helena som skulle lämna nått till Jakob, jag tänkte att ja nu var de dax att gå upp. Jag hade planer på att åka till gymmet själv och klädde om men kunde inte hitta kortet till enjoy så fick skita i de.
Istället tog jag frulle och bara lät dagen gå. Det var helt hemskt väder ute, regn, regn, regn och ännu mer regn. De slutade la runt 4 men då hade hela dan gått så var bara att vänta på fotbollen kl 6.
Jag hittade dock mitt enjoy kort senare, eller de var Coffe som hade sett de på mitt rum och sa var de var så imon blire nog gymmet!
Träningen gick väldigt bra, först är lite slingan och styrka och sen bara massa boll! Hade dock lite ont i magen, de var inte skoj men nu är de bra.
Sen var de bara upp på cykeln och köra hem och käka lite kvällsmat och PAPRIKA! Fyfan va gott de är! <3
Har också funderat och kollat runt lite idag på en Parisresa till saknade Jennie. Hade planer på att åka den 28 men har egentligen inte råd så börja tycka att de får vänta tills jag jobbat klart på Gekås. Blir de nårra planer så klottrar jag ner de här sen. Hr även funderat på Oslo med Emma och Danne sen i höst nån gång, men känns lite knäppt och elakt att bara åka med dom. Förmodligen vill de kanske ha lite mer ensamtid så jag kanske bara blir ett tredje hjul? Jag vet inte, dom har inte sagt nått om de utan att de går bra. Men är de nån annan som är på så är de bara att säga till:)
Hoppas alla har haft en underbar dag!!





Louise- snart är de helg, underbaraste Linnea och Ida kommer hem!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0