Midsommar helg

Ja vad ska man säga... De var i alla fall en underbar trevlig midsommar. I fredags befann jag mig på Ranelid i ett partytält med mängder av folk. Bland annat lilla Coffe, Viktor, Claes sen vänner till dom. Vissa har man träffat förr men även nårra nya. Folket hade hyrt ett partytält som stog uppställt på fotbollsplan där. Vi hade bra musikanläggning och bara massa mys hela kvällen. Träffade på Coffes klasskompis och hans kompisar från Borås med. Trevligt folk men får säga att kvällen slutade inte riktigt helt som de var tänkt kanske. Jag träffade på en söt liten pajk som jag även har umgåtts med i helgen. Sen var de en annan kille som hade fått lite för mycket dricka så fick hålla på att väcka han innan jag fixade taxi till han. De tog tid kan jag säga er!! Tillslut innan taxin kom hade han la blivit lite mer nykter men kändes bra att fått hem han iaf.
Sen var de bara hem och sova för att sedan åka ner till Halmstad på lördagen. Vi var lite på stranden, åt underbart god mat och umgås lite. Trevligt iaf. Sen på kvällen hängde jag på Håstens camping med Boråsare :) De gjorde jag även idag innan jag spelade sista matchen innan uppbehållet. De gick inte alls så bra, vi ägde i första halvlek men lyckades inte göra mål och i andra lyckades de ta över och göra 2. Inte skoj alls!! Sen blev de underbar grillning och tårta:D GULDHELG!! :D

Louise- puss på alla söta!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0