Lördagen

...Resten av dagen tog jag de lugnt, handla och städa innan folket skulle komma till mig för fest!
Coffe var här först, vi satt ett bra tag innan Johanna, Simon, Joel och Per kom. Då satte festen igång, de var långt ifrån alla men vi började lite spel och jag satte fram lite chips dipp mm. Vi tjöta lite och så och så småningom började resten av folket komma. Alla underbara människor som kom förutom dom ovan var Emma, Linnea, Ida, Carro, Danne, Putte, Victor, och Claes. Sen blev de lite dans och musik, Linnea hade med skiva så fick till och med bättre ljud än bara från datorn.
Det blev mycket spel, lite fotbollskollande för nårra, dans och mycket mycket tjöt. Jag älskade Puttes och Dannes dans, haha så jävla söta! Och dom bara älskade de!
Sen kom även min vattenpipa igång, den funkade dock lite dåligt. Köpte den i Egypten men hade egentligen inte avsikt att använda den, men iaf när den inte gick igång ville folk hämta Victors vattenpipa. Han bor bara 10min härifrån så den blev hämtad och de satte igång den. Jag var knappt därute för var inte så intresserad men men dom som använde den gillade de:D
Mitt i allt med hoppade bror min in i festandet, men tänker inte säga så mycket mer om de, han var mest jobbig typ!
Men kvällen var helt underbar, helt otroligt underbar människor jag känner!
När klockan blev 11 tyckte vi de var dax för att dra oss mot krogen, vissa tog sig ner på cykel och nårra med taxi. Jag tog mig tillfället att åka taxi! Vi gick till Cheers där vi tillbringa resten av kvällen. När vi kom var de inte alls mycket folk men de kom mer och mer hela tiden! Jag spelade på bordet idag med, satte in 100 och gick därifrån med 140, det är ändå bra! Och hon som jobba var skittrevlig, hon var kanske runt 30 så hon har nog jobbat med de ett tag! Men de fanns ju tex lilla Per som också spela. HAHA! Han hade vinst på 500kr men blev lite spelgalen och spelade bort hela sin vinst och gick back istället. Stackare!
Jag hade en så sjukt rolig kväll asså! Vi dansade sjukt mycket och hade sån jävla skoj kväll! Träffade på mitt ragg från förra veckan så de var skoj. Träffade även söta Frida som jag inte sett på ett tag, de var roligt att tjöta lite med henne. Kanske blir Paris med henne och Emma P. Hoppas bara att jag kan. Träffa på Elin med, de blev inte så mycket prat med lite iaf. De var mycket folk helt enkelt! Hoppas jag inte glömmer nått annat som är värt att nämna! Jag kan bara sammanfatta kvällen som underbar om ni inte redan fattat de! Jag tog de dock bra lugnt ikväll för imonkväll är de viktig fotbollsmatch!
Kommer nog att lägga in lite bilder sen eller så finns dom på min facebook sen! :D


Louise- KVÄLLEN!!!!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0