Gammal! :S

Börjar bli så himla uttråkad på att bara vara hemma. De händer ju inget alls. Uppskattar inte att bara ta de lugnt och vara ledig. Men snart börjar jag på Gekås och de ska bli grymt skönt. Ha nått att göra pplus att få lite inkomster, är inte helt pank men de börjar tryta.
I helgen hände iaf inget speciellt, mamma och pappa kom hem från Turkiet i lördags. Hämtade dom i Göteborg. Jag fick dock sitta och vänta för deras flyg var försenat. Och deras j-vla parkeringar däruppe, jag kan bara säga att de var fruktansvärt pinsamt och att jag lär aldrig göra de igen! Sen på kvällen så kom mormor och morfar på besök och vi firade mammas födelsedag. :D
Sen finns de inte mycke att säga, de har varit toppenväder så var ute och gick med Coffe igår. Känner mig dock ganska gå gammal, vi satte oss och tittade på en gäng ungomar, HAHA känns jväligt skumt att säga så men iaf. De spelade hög musik, smådrack, badade och diskuterade saker som om 9:an är slappare än 8:an. De är sjukt ju, skitlängesen man tänkte på de. Som sagt inte ens 20 än och känner mig som 30. Hmm, lite dåligt!



Louise- börjar bli gammal! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0