Fredag och in på lördag

Glömde eller hann inte riktigt skriva igår så gör de idag istället. Dagen började iaf med att jag gick upp 9, var ju sittrött igår så sov från9-9 det var skitskönt! Jag behövde verkligen sova! sen drog jag ner till gymmet där de bara var massa biffar som vanlig så man känner ju sig lagom dum. Men tog en runda och cykla sen hem.
Efter jag käkat lite och så träffade jag Carro på stan där de blev lite shopping som egentligen inte var tanken. Men med tanke på att skatteåterbäringen har kommit så unna jag mig lite.
Efter stan åkte vi hem till Carro och kolla lite tv. Märkte då att jag fått sjukt ont i foten:S Så Carro tvingade mig att ringa till nån upplysning och fick veta att de troligen är en inflamation i foten! INTE BRA! Kan ju inte ens trampa ner! Men de lugna sig lite men är inte bra än. Sen cykla jag hem och följde med mamma och pappa för att titta lite på Gif innan jag skulle gratta Coffe som tagit studenten!
Hos Coffe var de massa folk, släkten hade åkt men alla vännerna var där och de bjöds på god smörgåstårta! Sen vid halv 11 tyckte jag de var dax att åka hem och sova en stund innan jag skulle köra mamma och pappa till flygplatsen. Jag la mig vid 11 och somna id 12 kanske.. sen vid kvart i 3 kom mamma in och väckte mig så de var bara att gå upp. Tog mig lite kaffe och hoppa in i bilen och körde upp till Landvetter. Blir så sjukt avis. vill med åka iväg! När jag lämnat av dom åkte jag i partybilen hem. Var ju tvungen att hålla mig vaken. Sen väl hemma tog jag lite frulle vid 6 och la mig på soffan och somna om...
Mer om lördagen kommer imon! :D Puss på alla!


Louise- kalasa ikväll ska bli skoj! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0