(:

Jaha ännu en tråkig dag framför mig. Var lite duktig och sprang en runda i morse. Måste skaffa mig bättre kondis, den är inte riktigt tillbaka sen Thailand. Nu är de uppehåll med fotbollen så tänkte ge mig ut och springa när jag orkar. De är väldigt mycket mentalt för de är fan inte skoj. Det är ju skönt efter och man känner sig duktig men ändå tanken att ge sig ut är inte skoj.
Idag kommer Carro hem från Turikiet, hon har vart där i 2 veckor och de ska bli underbart att träffa henne igen. Underbara människa.
Och minns jag inte helt fel så kommer de 2 snyggaste svenskar från Norge hem snart. ÄLSKA DE! Nu kanske man inte behöver vara mobbad och ensam!! :D
Jag är dock så fruktansvärt avis på Emma p och Frida som åker till Paris om nårra veckor till Jennie. Den lillla flickan saknar jag sönder. Usch vad jag hade velat åka dit och leka med henne en vecka. Men de får vänta, måste först betala tillbaka skulder till mamma och pappa och sen samla ihop lite pengar för att kunna åka. De blir nog veckan efter jag slutat på GEkås. Jag kan knappt vänta att få se hur hon har de, alla vänner och sitta som ett fån och inte fatta ett ord vad nån säger. Men jag kommer bara att ÄLSKA de!! Hon har ju nästan typ pojkvän med så ska bli skoj att träffa honom lite med. Usch, jag hade verkligen inte tvekat att åka om jag kunde.
Känner med att jag är så sjukt uttrråkad på att vara hemma så har betämmt mej att om Emma och Danne åker till Norge så ska jag fan med. Förr kände jag mig lite låst med pojkvän och de är så sjukt skönt att inte ha de. Jag kan göra vad jag vill och de är resa och hitta på nya saker. Så känner att Norge är ett bra sätt. De kommer bli en upplevelse i sig. Jag hade gärna åka till varmare land i nått år men Norge är iaf nått!! De påminner mig om Thailand, fyfan va underbart de var! Jag hade gärna gjort om de, livet var helt otroligt då. Vill ha det så igen!! Fan att pengar är så viktigt annars hade jag gjort så mycket mer än vad jag har gjort. Jag hatar pengar! :D
Hmm känns som att jag kommer ha massa utgifter i höst. Ska köpa mig en ny mobil med, den jag har behövs bytas ut!!
Känner att denna sommaren kommer vara den bästa på riktigt länge. Jag har underbara vänner här i Sverige som kommer göra den oförglömlig. Jag kommer jobba mycket med de gör inget, kommer hitta massor av tid för allt annat som ska hittas på!
Fan just nu kan jag nog inte vara lyckligare om man tänker på de. I sommar kommer jag ha de underbart med de finaste vännerna på jorden! Jag kommer träffa min allra bästaste vän genom tiderna i Paris. Leva livet i Varberg och sedan kanske förflytta mig till Norge, asså kan de bli något bättre? TROR INTE DE!! 4
Vilken uppsattsskrivning jag ger mig på mej men känner att jag behöver dela min glädje! Asså SINGELLIVET här kommer jag med storm! Jag tror minsan att jag kommer älska varje sekund. Jag hade ett fint förhållande förr men känner att det är nu de gäller! Efter 3 år så kan jag göra helt och hållet vad jag vill och inte alls tänka på vad nån annan tycker om de eller hur jag inte vill lämna nån. Jag kommer säkert att hitta nån trevlig prick nångång men denna gången ska jag hitta nån bättre!! :D Vad elak jag känner mig men de gör inget för fredrik kommer aldrig att läsa detta ändå:D
Jag är fruktansvärt taggad nu!!! Hoppas några känner mig glädje och kan leva lite på den med!! För kära underbara vänner det är nu de gäller, tillsammans kommer vi ha den bästa sommaren och året ni kan tänka er. Så är det bara!! :D:D:D


LOUISE- LYCKLIG SOM I ........ (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0