Härligt.<3

Nu har det gått en vecka sen man var i Egypten med älsklingen. Det var helt underbart där, ca:28 grader, fin vatten och god mat. Vi funderar redan på att åka tillbaka nästa år.
Nu börjar jag längta till thailand som bär av den 15 feb, igår satt jag och jennie och bokade flyg och kollade hotell som idag är beställd. Vi har lyckats att hitta en liten resväg som vi ska ge oss på, jag älskar de! Än så länge vet vi bara att vi kommer börja resan i Phuket i en vecka, dock bara< de 3 första dagarna på hotellet bokat. Chada Guest House heter hotellet och ligger i Patong nära havet! ÄLSKA!! Nu börjar man tagga inför den 15:e och funderar över packning osv.. Har läst idag också på thailandsguiden om kontantkort i thailand och fått fram ett riktigt bra pris, 1baht till fast telefon och 11-15baht till mobiler. Det är grymt billigt så kommer helt klart att köpa det så man kan hålla kontakten hemma och till pojken. Dessutom nu när jag fick veta att jag knappt träffar pojken innan jag åker, han kommer jobba mycket! :( Det kommer bli jobbigt men vi kommer absolut att klara de! :D
Imon ska jag iaf luska fram lite annan bra info inför resan, jag bara längtar!!!
PUZZ<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0