Torsdag, Gekås...

Idag var jag och Jennie på Gekås och handla inför Thailand, gick på 400kr och det var inget speciellt jag köpte. Börjar fundera mer och mer på packningen nu och få ihop allt som ska med. Packlistan är gjord men känns ändå som om jag kommer glömma nått till slut.

Blev i alla fall match igår och det blev vinst så det var svingott. Jag gjorde ett par mål med så det var väldigt skoj. Är dock bara med på en match till innan jag åker.

Imorgon är det bara en lugn dag, jobb på kvällen och så kommer pojken hem och jag älskar det! Katten blir galen hemma för han vill inte gå ut i snön, köpte en spade till lådan så får ordningen på den. Det är synd om han, han jamar och vill ut, istället ligger han inne, myser och springer runt. Men han är söt!


PUSS!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0