Tisdagen

Imorse väckte jag min söt pojkvän med frukost på sängen, var ju tvungen att fjäska tillbaka. Han gillade den. Sen satt vi bara och myste fram till att han skulle åka hem för att gå på hemvärnsmöte.
När han hade åkt iväg bestämde jag mig för att bara njuta av dagen fram till fotbollsträningen. Den gick inte så bra eftersom jag har sån jävla skav efter min och pojkens gångtur i söndags. Så var bara med till och från.
Sen var det bara attt köra hem och ta lite käk och lite glass! GOTT! Nu är det bara sitta framför tv och mysa. Imon åker pojken ner till malmö för jobb, men han kommer hem igen på fredag så hinner se han innan jag åker. Är bara några dagar kvar.


Älskar Fredrik så grymt j-vla mycket att det är obeskrivligt!<3

Nazze sötnosen är DUKTIG!! :D

PUSSSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0