Mycket folk, fredag är gott.

Idag tog jag lite sovmorgon och njöt av att bara ligga i sängen. När jag väl kommit upp tog jag mig en frukost som inte var alls så god.
Nyss var jag och handlade på kvatum och det sög. Det var jättemycket folk, fick ju knappt att gå där. Marcuz hade dessutom beställt listerine men sa inte vilken så stod och vänta i 10 min på att ungen skulle svara men det gjorde han inte så det får han f-n fixa själv då. När jag väl åkte därifrån kändes det som en kille tyckte att jag hade kört på en bil för att stog och titta som fan, verkade till och med som om han skrev upp regskylten, men aja han får tro vad han vill. Hoppas han inte gjorde de och att jag får skit för nått jag inte gjort. Han ägde ju inte ens bilen.
Senare kommer coffe komma förbi och tjöta. Det ska bli skojskoj. Ikväll är det äta god tacos och sen vidare till jobbet på harrys 22-02.30. Jag hoppas det går bra så man kan få en liten bonus när man är i thailand.
Och den som vill mobbas så har nazze ännu en gång björnat i duschen och det suger fett mycket, han får f-n lära sig:@

Saknar dej hjärtat! Älskar dej Fredrik!

PUSSSS <3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahaha så sjuukt jävla roligt ! You go, Nazze !! :D hahah

2010-02-05 @ 15:51:31
Postat av: Louise

Nej emma, det är inte skoj. Skoj för dej kanske som slipper det! Det suger! :(<3

2010-02-05 @ 15:58:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0