Måndag :)

Imorse blev jag väckt av sötnosen med frukost på sänge, han lurade mig att han skulle på toa sen kom det SÖTA frukosten. Han är så fruktansvärt söt. Precis när vi käkat klart ringde hans mamma och ville ha hjälp med bilen nere istan. Så jag körde ner och vi hjälpte henne med att styra in bilen på en parkeringsplats, batteriet hade typ dött och gick inte att få igång. Sen gick vi och tog en kaffe på expresso house. GOTT! Och fick träffa några av Fredriks sysslingar. Sen handla vi lite på kvantum och körde sen hem.

När vi kom hem åt vi semla och kollade på walk the line, den är grymt bra! Sen gjorde vi god mat, spagetti med baconsås. Sen var det bara att bege sig till handbollen. Sista träningen innan jag åker:( På onsdag är det sista matchen innan thailand och kanske den sista för igår,(vet inte när säsongen är slut!)

Om en vecka sitter jag och Jennie på flyget ner till thailand och jag bara älskar det! Kommer sakna min bästa pojkvän. Hoppas han får utlandstjänsten så han har nått att göra han med. Dock blir det en månad längre väntan på han men då slipper han vara borta 6 månader nästa år.

Nu sitter vi och kollar 6:an och snart är det dax för sängen.
På lördag blir det fest hos Emma och linnea! Linnea och Ida kommer ju hem på tordag för att de ska fira Emma och Linneas födelsedag och jag älskar det. Ska bli skoj att se dom igen och höra mer om hur dom har det där uppe.

Hoppas alla andra har haft en underbar dag!


PUSSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0