Lördagsmys.

En dålig dag på jobbet natten till idag, bara gick back. Fick dock dricks på 150kr, det gillade jag. Det var några från nya zeeland eller australien.  Det var folk från hela världen där typ, underar bara hur man hittar till lilla varberg. Sista halvtimmen var mysig på jobbet, snackade med en tjevlig svensk, en svensktalande fransman och en svensktalande mexikanare.

Idag väcktes jag av rinklockan halv 11 då en granne sa att vi spelat för hög musik inatt, maarcuz såklart. Skulle de hända igen så skulle hon anmäla det till styrelsen. Mamma och pappa lär inte gilla de när dom hör de.

Nu är pojken hemma iaf, det är grymt mysigt. Åker ju snart ifrån han:( Han vet iaf att jag älskar han! Nu är det bara 9 dagar kvar sen är det 2 månader i thailand och det finns inget annan än älska det! :D

Gjorde bakad potatis somkk blev lite misslyckad men ändå god. Det är alltid gott! Pojken är söt som hjälper till. Kvällen framöver erbjuder tv, film, chips och dipp. Och massa pussande med pojken. UNDERBAR kväll. Hoppas alla andra får det med!

På nazze fronten så har det varit lugnt :) Det gillar jag!


PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0