Hej igen

19 feb fredag
Vi borjade med dagen men ett par timmar pa standen. njot badade och at den goda ham and cheese mackan! GULD! SEn drog vi oss hemmat och jennie la sig och vila medan jag fixa naglrna. skrev brev och kolla tv. Sen vackte jag jennie och vi bestammde oss for att testa nattlivet har i patong. Vi kope oss lite barccadi och satte oss pa rummet for att borja forfesten. SEn fram mot 10 gick vi ut och valde att forst besoka en rock bar vid namn rock city, dar var det ett liveband som bara spelade rock, dar vi tog vi en drink som hette singapore sling, ratt sa god bara att den var ganska stark. Det var lite roligt med for bandet fragade om hur manga som kom fran olika lander. DEt var hur manga som helst austialienare, sen kom han till sverige och det var jag och jennie som skrek endast och alla kollade pa oss mobbade typ, HAHA fett skoj var det. Plus att jag slog till min drink sa fick lite av drickan pa mej men inte aslls mycket! HAH! SEn efter en stund markte vi att det var brak i en trappa och det var 2 killar som var arge. Sen kommer hela barens personal och skulle stoppa det, men en av killarna var helt galen sa personalen gav sig pa honom sa han skulle sluta. Och personalen var fan helt galen dom med, dom slog den killen med stolar och alllt, och jag skojar inte dom tog upp en barstol och slog den liggande killen! :s Sen gick vi vidare till banglaroad som ar typ horgatan och dar alla barer ar. Dar traffade vi pa en svensk inkastare som kastade in oss pa grabbarna grus. Dar satt vi typ resten av kvallen med manga svenskar och narra fran sweize. DEt var iaf en rolig kvall. Vi var inte sa mycket berusade i alla fall, det ar inget man vill gora har.

20 feb lordag
idag tog vi lite sovmorgon och gick sedan upp till frukosten! Sen fick vi veta att vi skulle byta rum eftersom varat var bokat, vi hade ju inte bokat det forsta rummet fran b;rjan sa lange. sa vi fick byta till ett rokrum men det var helt okej anda. Sen gick vi ner till stranden och njot dar ett par timmar och sen at mackan och njot vidare och bada och traffa mamma och pappa. Dom aker ju snart hem med. Men har dock fatt reda pa att mormor och morfar kommer i mars typ sa ska nog traffa dom da. Dom ar sota! Men far se hur det blir.
Sen iaf gick vi hem och har inte gjort mycket sen dess. nu ska vi snart ut och ata och shoppa! Jag ska kopa ett par nya skor sen ska vi bada kopa vaskor och hattar! :)
Hoppas alla har det skont hemma ocksa i snon! Har ar det bara underbart!


Jennie halsar
Louise tycker fredrik ar underbar!


In thailand<3

Kommentarer
Postat av: Älsklingen

Du kan inte försöka ringa efter ett nattpass älskling! Jag sätter mobilen på flygplansläge för att få sova över huvudtaget. Men hoppas ni har det riktigt bra! <3

2010-02-20 @ 20:32:21
Postat av: Louise

Hej<3 okej da ska jag inte gora det, men det ar svart att komma ihag! <3

2010-02-22 @ 15:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0