Fredag

Dagen började med att jag mötte carro på simhallen för att fixa intyget till polishögskolan. Träffade Marie där och berättade om onsdagen. Hon tyckte det var förfärligt och ville veta vem det var, men vi vet ju inte vad hon heter, men Marie ska kolla på det. Hon sa även att hade vi sagt till i onsdags så hade hon hjälp oss även om vi inte hade med pappret. Det blev jag mycker irriterad på. Men men hon är söt.
Efter det körde jag ner till neptunuskliniken för att ta andra sprutan av twinrix och 5 av polio. Twinrix är jävligt obehaglig om nån vill veta. När det var klart körde jag hem för att sedan halv 1 hämta pojken.
När Fredrik kommit fram åkte vi hem till han så han fick duscha, byta kläder och äta. Sa hejdå till veronica och paulin ifall jag inte kommer dit innan thailand.(är ju bara 3 dagar kvar)
Sen bärde det hem till mej och pojken gick och la sig eftersom han jobbat hela natten. Då tyckte jag att coffe kunde komma hit en stund så det gjorde han.
När Fredrik vaknat så körde jag och Coffe iväg till kvantum för att handla mat. Mycket folk! Sen åkte vi hem och började på maten som var hamburgare och pommes. Det var gott, söta pojken gjorde maten. Men självklart var det jag som fick diska och fixa i ordningen köket. Mycket elakt tycker jag, pojken hjälpte till lite men ändå elakt! Så nu är jag inte så glad längre. Ska iaf var en myskväll nu med tv/film! Hoppas att jag blir på lite bättre humör, vi får se!
Skulle börjat packa idag med inför thailand men börjar med dej imon när jag ska dammsuga och tvätta. Det börjar nog bli dax att hitta lite kläder och de viktiga sakerna jag ska ha med!

Hoppas alla andra har haft en bra dag!

TRE DAGAR TILL PARADISET! DET SKA BLI SKÖNT! <3<3 JENNIE OCH JAG LÄNGTAR!


PUSSSSSS<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0