Allt är underbart!

Igår var det en jobbig dag för bästa vännen men vi var ute och gick och tjöta i nästan 2 timmar, det var mysit. När jag kom hem dock hade lilla nazze björnat i duschen och det var inte skoj. Fick fixa det mitt i natten. Idag har jag varit på stan och fixat lite saker och handlat.
Idag är det 13 dagar tills jag och jennie beger oss till thailand. Mamma och pappa är ju redan där, lite avis pådet. Men snart!

Tycker det kommer blir jobbigt att åka ifrån min söta pojkvän, jag hoppas bara att han orkar gå här hemma i kylan och tänka på mej. Vet iaf att vi kommer klara de för vi älskar varandra så pass mycket. Vi kommer dock knappt träffas innan jag åker med det gör inget!<3

Jag känner mig lite vuxen nu här hemma när man måste handla, tvätta imon, städa och ta hand om allt hemma eftersom marcuz är helt lat.

Hatar att det snöar så mycket ute, det gör att man bara vill sitta inne och göra inget. Men det är lysigt att planera thailand och njuta av  att det snart bär av.
Imon ska bästa jennie på arbetsinterjuv i stockholm för att kunna få jobb på disneyland i france. Jag hoppas det går grymt bra för henne.

Ha det underbart alla vänner! <3


PUSSS!<3

Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas verklogen att det blir match idag , annars blir jag fan aaaarrgh ! :) <3

2010-02-03 @ 11:29:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0