12-15-2010

Först måste jag berätta lite om luciamyset hos pojkens syster och pojkvän. De var himla trevligt. Vi åt först lite hembakat bröd och frallor med massa gott till. Även lussekatter, asså de är sjukt vad de är gott. Jag kan äta hur många som helst. Men iallafall efter maten spelade vi julklappsspelet i typ 1 timme kanske. De gick sjukt kasst för mig i början. Men mot slutet fixade de sig och jag gick hem med två vinster. En glöggsak och kökshandddukar. Söta saker! Resten av kvällen satt vi och kollade Manchester United mot Arsenal på tv. Vinst till Man om någon var intresserad av de.
Igår gick dagen helt bort på att jag jobbade, cyklade 36 som är ganska så jobbigt. Men måste bara berätta om en f*ttgubbe. Jag var klar med min runda och skulle cykla in, när jag nästan var framme finns de ett övergångsställe för gående och cyklister. Men jag stannade helt och vänta på att bilisterna skulle stanna och när den från vänster stannade tyckte jag att de gick och cykla över. De som var var att de kom en bil i 10 km timmen som var kanske 100 meter bort, när han såg att jag cyklade över så gasade han på och träffade eller snuddade på min cykel. HELT SJUKT! Jag blir bara så jävla arg- Fan va jag hatar sådana människor.
Dagen idag har vart bra. Jobbat idag med, men körde i veddige och de gick bra. Kanske inte jättefort men klarade av den.
Resten av denna dagen tillbringar jag trodligen framför tvn om jag inte orkar städa eller diska. :)


OXOX

Feeling good :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0