12-27-2010

De var ett tag sedan jag skrev här nu. Men har vart mycket att göra hela tiden nu. Börjar med att berätta om julafton. Den var verkligen toppen. Började dagen med frulle hos fredriks mamma och pappa sen körde vi ut till istorp där hans mormor och morfar bor. De enda som inte gick så bra där var att fredriks syster och pojkvän körde fast med bilen ute på landet så de blev ståeende där ett tag. Men till slut lyckad vi fixade de med lite hjälp och kunde sedan äta lunch där ute. Blev ju dopp i grytan men får säga att de är verkligen inte min sak. De var inte alls gott men fanns lite annat att äta så de gick bra.
Efter vi kollade kalle så åkte vi hem till min mor och far för att äta ännu mer, blev de vanliga julbordet. Sen hände de inte så mycket förrutom att vi dela ut julklapparna. Fick nog mest pengar förutom en dyr rakapparat. Och även ett jättefint armband med smycket och en riktig fin hårblås av den bästa pojkvännen.
När de var klart och de bästa på hela julafton inträffade( ÄTA RIS ALLA MALTA<3) så åkte vi till moster och kusinerna. Där spela vi lite spel och julklappspelet. Kul dag :)
Sen har de bara varit att ta igen sig och vila. Snart åker vi till idre med, de ska bli sjukt mysigt. 26 personer på samma ställe, de kan inte bli annat än toppen. Får se om jag får skrivet något innan jag åker annars önskar jag alla ett riktigt gott nytt år. <3


PUSS!

Fredrik sturesson är bäst<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0