12-20-2010

Nu är det bara 4 dagar kvar till jul. Jag var klar med julklapparna men känner att jag måste köpa en till. Får se när jag hittar tid till de. Julaftondagen är i alla fall färdigplanerad. Börjar dagen hemma med pojken för att sen åka ut till hans mormor och morfar och äta. Dopp i grytan sägs de, men tror verkligen inte att jag äter de. Men vi får se. Sen kommer vi åka vidare till mamma och pappa och mysa och öppna julklappar. Och sen kommer dagen sluta hos moster med familj och julklappsspel. På tal om de så har jag inte köpt några 30kronors än men de går ju alltid att fixa fort.
Ikväll ska jag och pojken klä våran gran, den kommer nog bli otroligt fin, röd ska den vara. Sånt är alltid mysigt att göra. Ska även fixa till de sista med julklapparna, slå in alla för är inte klar än med de.
Fler planer för idag är att städa lite för troldligen kommer min faster hit imorgon och ska kolla in lägenheten för första gången. Nu blire åka iväg och tråkhandla, tomt här ju.


XOXO


Mys på hela julen:)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det är bara att lära sig att äta dopp i grytan! Det gottigottgott.

2010-12-20 @ 16:24:43
Postat av: Louise

jag får väl se detta :)

2010-12-21 @ 22:23:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0