12-17-2010

Tiden går så fort hela tiden, är nog för att jag är galet lycklig. Jag märker knappt hur fort dagarna går. De enda jag längtar till är myskvällar med pojkvännen. Som defenitivt är den bästa killen man kan ha. Vet inte hur många som vet historien om hur vi träffades? Den är faktiskt ganska så kul. Vi träffade på wheels and wings på andra dagen. Jag gav honom stora dissen när jag sa att de var kört redan från början för att han hette Fredrik. (mitt ex hette då så istället för att vara elak sa jag bara att de inte gick.
Sen gick de ett par dagar och vil hördes inte av men sen så maila han mig på facebbok och fråga om mitt nummer så fick han de. Jag kände mig lite elak för jag han inte dissen bara för namnet utan bara för att jag ville inte träffa någon ny. Men sen ringde han och sen började vi dejta, träffas och umgås. Sen kunde jag inte motstå honom. Han är GRYMT söt. Vilken kille säger jag bara. Jag är så otroligt glad som har han.
Jag längtar så sjukt mycket till julledigheten för då ska vi bli sambos. På riktigt! Jag bor här redan alltid. Träffar knappt mamma, pappa och bebisen (nazze), men de stör inte mig. Jag bara njuter av mitt liv nu förtiden. <3



OXOX


Älskar dej fredrik sturesson, mer än du anar!<3

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0