12-13-2010

Snart har ett helt år gått. De är egentligen helt sjukt. Året har så så himla fort. Minns knappt vad jag har gjort. Livet går förbannat fort måste jag säga. Börjar redan känna mig gammal.
Får nog skriva ihop vad som vart bra och dåligt iår men kommer lite närmre nyår.

Jag tror nog att blogga är inte riktigt mig grej, de är kul men glömmer bara av att den finns. Så här kommer lite updates om mitt liv.
  • Börjat jobba på Citymail, vilket går helt okej. Kan vara lite jobbigt att cykla för de är tungt. De ger lön iallafall. Jobbar kanske inte jätte mycket men de är okej.
  • Är bara veckor ifrån att flytta in hos Fredrik, de känns helt otroligt. Allt känns så himla underbart med han. Kan inte fatta hur de kunnat bli vi men jag är bara överlycklig. Jag trodde aldrig att man kunde känna sån här helhet och kunna vara så här kär och lycklig. Men uppenbarligen finns de. Tack Fredrik Sturesson för att du finns i mitt liv.
  • Eftersom jag bara jobbar deltid eller mindre på Citymail har jag svarat JA på en kurs i halmstad till våren. Kost, fysisk aktivitet och hälsa heter den. Kommer studera på halvfart på 7,5 hp, så hoppas jag får jobba med. Och jag hoppas verkligen att de kommer bli kul men är ju de jag vill jobba med senare så helt klart en bra start. Jag hoppas också att inte jobbet blir arga för att jag väljer att plugga lite samtigt.
  • Snart är de jul och jag var tidigt ute med att handla alla julklappar så är helt klar. Känns faktiskt riktigt skönt. Svårast är helt klart till pojken men känner att jag hittat nått perfekt. De som alltid är jobbigt med juklappar är att jag alltid känner mig snål när jag ger bort saker. Men vad ska jag göra när plånboken inte är så stor och de är många och köpa till? Jo då blir de mindre eller billigare julklappar.
De var la de viktigaste och mest händelserika saker som händer numera. Jag gillar verkligen mitt liv nu mer än någonsin.
Ikväll skulle de vart träning på schemat men dissar de för ska på luciamys med fredrik och familj. Skriver kanske om de sen eller imorgon.
Ska nog börja mitt riktiga bloggarliv med. De är faktiskt kul när de väl händer något. Får la se hur de ser ut imorgon.



XOXO
Puss på er kära vänner






Älskar dej Fredrik Sturesson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0