sista veckan nu

7 april
idag låg vi bara på vår strand här, vi la oss på nårra stolar som tillhörde ett hotell men blev sedan bortkastade därifrån med en riktigt tyken attityd. det var inte alls skoj men vi hitta ett annat ställe att kigga på. sen efter stranden blev det bara poolen och sedan fixa sig för att gå ut. det blev inte mycket till mat, kaffe på donken för pizzan vi åt tidigare var såpass mättande. sen var det bara hem och packa inför imon.

8april
vi började med att packa färdigt det sista och checka sen ut. sen åkte vi till mormor och morfar för att lägga väskorna döär och ungås med dom resten av dagen, på standen. vi fick även låna deras dusch och sen åkte vi in till staden och bussen. vi gick vänta ganska länge på den men när den väl kom så var det en ganska fin buss, mycket finase än vi trott. det var skönt, tillräckligt för att sova i(med sömntablett och musik!) men fick filt och de var ac, men det blev ändå lite halv kyligt under natten. hela åkningnen var dessutom som att åka nån blandning av båt och tåg, konnstogt! den tog iaf 12 timmar innan vi var framme i bangkok....

9 april
vi väcktes ca 8 för att hoppa av bussen, vi beställde direkt en buss vidare till pattaya för 113b, BILLIGT! sen tog vi frukost som var 3 munkar och lite cola. vi fick vänta timma innan bussen skulle gå så då gjorde vi inte så myckert, var ganska trötta av tabletten. så när vi väl skulle åka vidare blev det intre mycket mer än att sova, gott var det. vi såg inte heller knappt nårra rödtröjor heller. sen var vi nog framme runt 12 kanske. när vi var framme fråga vi på en tavelservice om hotell och fick ett på jomtien beach för 900b. sea sun inn heter det. när vi var framme på hotellet lämnade vi väskorna för att få i oss lite mat, gott! sen var det dop, lite mer sovande innan vi gav oss ut i staden. vi åkte till tesco shoppingcenter där shoppingen blev en ny mobil för jennie eftersom hennes har fuktskador.

10april
vi gick upp 9 för att käka frukost på hotellet, den var inget att ha, det gick bara att käka toast. efter det la vi oss hela dan på stranden tills vi blev skitröda om våra ryggar, tog lite mat och sedan gick upp för att fixa oss. därefter blev det travelservice där vi beställde biljetter till thaiboxing tills ikväll. sen pkte vi till waqlking street och titta innan vi åkte vidare till boxingen som egentligen var sådär, det var mest barn som boxades men skoj ädnå, vi ficxk ju sitta på vip.